ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Συνεντεύξεις

Ι. Χρισταράς: Inhouse οι βασικές εφαρμογές της Groupama

Το βασικό εργαλείο που χρησιμοποιείται από τις Κεντρικές Υπηρεσίες της εταιρείας, το Glass, είναι 100% σχεδιασμένο και υλοποιημένο εσωτερικά

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
18/05/2023
in Συνεντεύξεις
A A
Ι. Χρισταράς: Inhouse οι βασικές εφαρμογές της Groupama
Share on Facebook

Στις τεχνολογικές λύσεις που έχει υιοθετήσει η Groupama σε όλο το φάσμα των ασφαλιστικών εργασιών και κυρίως στον πυρήνα των εργασιών της αναφέρεται ο Ιωάννης Χρισταράς, Διευθυντής Πληροφορικών Συστημάτων, Groupama.

(Περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing, Τεύχος Απριλίου 2023)

Όπως επισημαίνει διερευνούμε διαρκώς τις πλέον σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις και εφαρμογές, τόσο για τα υφιστάμενα backoffice συστήματά μας όσο και για την ανάπτυξη νέων. Επίσης η εταιρεία προχωρά προς την πλήρη ψηφιοποίηση των λειτουργιών της.

Διαβάστε Επίσης

H Groupama ανακαινίζει δύο Κέντρα των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη

H Groupama ανακαινίζει δύο Κέντρα των Παιδικών Χωριών SOS

May 5, 2025
Πασχαλινό Bazaar στα γραφεία της Groupama από το «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και τα «Παιδικά Χωριά SOS»

Πασχαλινό Bazaar στα γραφεία της Groupama από το «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και τα «Παιδικά Χωριά SOS»

Apr 15, 2025

Η εφαρμογή backoffice που χρησιμοποιείτε έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί Inhouse ή είναι μέσω εξειδικευμένου παρόχου;

Οι κυριότερες από τις εφαρμογές που χρησιμοποιεί η Groupama Ασφαλιστική για την υποστήριξη των εργασιών, τόσο των Κεντρικών Υπηρεσιών όσων και των Δικτύων Πωλήσεων, έχουν σχεδιαστεί και υλοποιηθεί inhouse. Τα τελευταία χρόνια, όμως, έχοντας ως στόχο τη μέγιστη αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογιών, έχουν ανατεθεί αρκετές υλοποιήσεις/βελτιώσεις σε εξωτερικούς παρόχους.

Το βασικό εργαλείο που χρησιμοποιείται από τις Κεντρικές Υπηρεσίες της εταιρείας, το Glass, είναι 100% σχεδιασμένο και υλοποιημένο εσωτερικά. Επιπρόσθετα, η εταιρεία από το 2021 χρησιμοποιεί και το Salesforce CRM, την κορυφαία εφαρμογή στο χώρο της διαχείρισης και εξυπηρέτησης πελατών. Η πλατφόρμα Salesforce, μέσω τη αλληλεπίδρασης με το Glass, συνεισφέρει στη διασφάλιση μιας ολιστικής και σύγχρονης προσέγγισης των εσωτερικών διαδικασιών.

Αντίστοιχα, το 2011, δημιουργήθηκε για τα Δίκτυα Πωλήσεων το Cheetah, μία αρκετά πρωτοποριακή για την εποχή της ψηφιακή εφαρμογή, η οποία παραμένει έως σήμερα πλήρης και εξαιρετικά αποτελεσματική. Η αρχή για την εφαρμογή αυτή έγινε inhouse, ενώ στη συνέχεια υποστηρίχθηκε από εξωτερικό πάροχο. Πλέον, συμπληρώνεται από τη mobile εκδοχή της, το myCheetah, εργαλείο το οποίο επιτρέπει την πραγματοποίηση βασικών εργασιών για την εξυπηρέτηση των πελατών, οπουδήποτε και οποτεδήποτε, μέσω του κινητού τηλεφώνου των συνεργατών.

Πολύ σημαντικές είναι επίσης οι εφαρμογές που έχουν αναπτυχθεί για την υποστήριξη των Ομαδικών συμβολαίων την εταιρείας, τόσο στον Κλάδο Ζωής όσο και στα Συνταξιοδοτικά προγράμματα. Επιτρέπουν την αποτελεσματική, γρήγορη και κυρίως ασφαλή διαχείριση των συμβολαίων αυτών, από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλαδή από τον πελάτη (εταιρεία που ασφάλισε το προσωπικό της), την Groupama Ασφαλιστική, αλλά και τον συνεργάτη που εξυπηρετεί το εκάστοτε συμβόλαιο.

Πώς βοηθάει το backoffice τους συνεργάτες σας;

Οι λειτουργίες του backoffice διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην υποστήριξη των δικτύων πωλήσεων, παρέχοντας την απαραίτητη υποδομή, τις υπηρεσίες και την υποστήριξη για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία των διαδικασιών πωλήσεων και η εξυπηρέτηση του πελατολογίου. Γενικότερα, υποστηρίζει τους συνεργάτες σε θέματα διεκπεραίωσης διοικητικών, λογιστικών και οικονομικών λειτουργιών, επιτρέποντάς τους έτσι να επικεντρωθούν στο κύριο έργο τους, δηλαδή την προσέλκυση νέων ασφαλισμένων και την εξυπηρέτηση των υπαρχόντων.

Από τις πιο σημαντικές λειτουργίες είναι η διαχείριση των δεδομένων των πελατών, των συμβολαίων τους, των αποζημιώσεών τους, των πληρωμών τους, των εκκρεμοτήτων τους, των αιτημάτων τους και όλων των άλλων σχετικών πληροφοριών. Επίσης, η εφαρμογή Cheetah αποτελεί και έναν βασικό δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ των συνεργατών και των κεντρικών υπηρεσιών της εταιρείας.

Εξίσου σημαντικά για τους συνεργάτες μας είναι τα δεδομένα που αφορούν την παραγωγή τους, η διαθεσιμότητα των οποίων τους βοηθά να διαχειρίζονται την επιχείρησή τους αποτελεσματικά. Έτσι, μέσω της εφαρμογής Cheetah, έχουν ανά πάσα στιγμή πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία που αφορούν την παραγωγή, τις πληρωμές και τις αμοιβές.

Είναι στα σχέδια σας η περαιτέρω εξέλιξη του και σε ποιο πεδίο;

Η διαρκής εξέλιξη και απλοποίηση των συστημάτων και διαδικασιών αποτελεί μια στρατηγική επιλογή για τη Groupama Ασφαλιστική. Το επιβάλλει, άλλωστε, η αλματώδης εξέλιξη της τεχνολογίας και η ολοένα και μεγαλύτερη εξοικείωση όλων μας με την τεχνολογία. Επιπρόσθετα, προχωράμε σε αλλαγή της υφιστάμενης αρχιτεκτονικής αλλά και σε υλοποίηση ολοένα και περισσότερων λειτουργιών, μεταξύ αυτών και κάποιες που θα φάνταζαν αδύνατες πριν μερικά χρόνια.

Σε αυτό το πλαίσιο, διερευνούμε διαρκώς τις πλέον σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις και εφαρμογές, τόσο για τα υφιστάμενα backoffice συστήματά μας όσο και για την ανάπτυξη νέων.

Επίσης, κινούμαστε με ταχείς ρυθμούς προς την πλήρη ψηφιοποίηση των λειτουργιών της εταιρείας, με σκοπό να καταργήσουμε τη χρήση χαρτιού, το οποίο πέρα από τα σημαντικά οφέλη για το περιβάλλον, απαντά και στις ανάγκες των πελατών και συνεργατών μας.

Σκοπός μας είναι να προσφέρουμε στους συνεργάτες αλλά και στους πελάτες μας, κορυφαία εμπειρία χρήσης, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα, εφάμιλλη με αυτή των καλύτερων εταιρειών τεχνολογίας.

Tags: Groupama Ασφαλιστική
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Apr 7, 2025
Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών
asfalistikomarketing

Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών

by Νίκος Μωράκης
Feb 25, 2025
Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων
asfalistikomarketing

Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων

by Νίκος Μωράκης
Feb 12, 2025
Πλημμύρες στην Ελλάδα: Μάθαμε, όχι μόνο εμείς, αλλά όλοι οι Ευρωπαίοι να θάβουμε τα ποτάμια
Συνεντεύξεις

Πλημμύρες στην Ελλάδα: Μάθαμε, όχι μόνο εμείς, αλλά όλοι οι Ευρωπαίοι να θάβουμε τα ποτάμια

by Βίκυ Γερασίμου
Jan 24, 2025
Σ. Μαλαχιάς: Σχέδιο 3 σημείων στην Allianz για την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεων
Συνεντεύξεις

Σ. Μαλαχιάς: Σχέδιο 3 σημείων στην Allianz για την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεων

by Νίκος Μωράκης
Jan 13, 2025
Ν. Κατσιμπέρης: 3ης γενιάς Ασφαλιστής, εθελοντής πυροσβέστης & Leading Broker
asfalistikomarketing

Ν. Κατσιμπέρης: 3ης γενιάς Ασφαλιστής, εθελοντής πυροσβέστης & Leading Broker

by Νίκος Μωράκης
Dec 9, 2024
Αθηναϊκή Mediclinic: Στο επίκεντρο εξατομικευμένη φροντίδα και σύγχρονη τεχνολογία
Ασφάλιση Υγείας Ειδήσεις & Νέα

Αθηναϊκή Mediclinic: Στο επίκεντρο εξατομικευμένη φροντίδα και σύγχρονη τεχνολογία

by Νίκος Μωράκης
Dec 6, 2024
“Αναγκαιότητα η χώρα να αποκτήσει σταθερή κυβέρνηση”
Συνεντεύξεις

Συνέντευξη Γ. Χατζηθεοδοσίου στο ID: Ο απολογισμός της θητείας του & η σχέση του κλάδου με το Επιμελητήριο

by Νίκος Μωράκης
Nov 22, 2024
Δ. Γαβαλάκης: Οι προτεραιότητες για το 2025-2028 στο Επιμελητήριο
Διαμεσολάβηση

Δ. Γαβαλάκης: Οι προτεραιότητες για το 2025-2028 στο ΕΕΑ

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 18, 2024

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
asfaleia-promo-01-kathimerini-1jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
ocin25rb300x250gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ